طراحی جدیدی برای دکوراسیون شومینه
نوشته شده توسط : admin

شومینه اغلب اصلی ترین عنصر در فضا است. اندازه و متریال مورد استفاده در هر شومینه، متاثر از ویژگی های فضا و سبک دکوراسیون است. ممکن است شومینه الکلی و قابل حمل  باشد و یا دیواری و ثابت. همچنین ممکن است سبک شومینه مدرن باشد و یا کلاسیک. به هر حال میان سبک طراحی دکوراسیون داخلی و سبک طراحی شومینه باید همخوانی وجود داشته باشد.

سبک شومینه و تزئین آن، می تواند بر چیدمان و نحوه انتخاب سایر اجزای دکوراسیون نیز تاثیرگذار باشد. همچنین اگر قصد فروش خانه خود را دارید، انجام اندکی تغییر در شومینه و طراحی مجدد آن به سبک مدرن می تواند موجب ایجاد ارزش بیشتر برای خانه شما شود.

طراحی دکوراسیون داخلی

چگونه شومینه را تزئین کنیم؟

برای تزئین شومینه هم می توانید تنها طاقچه‌ای ایجاد کنید و با قرار دادن وسائل غیر قابل اشتعالی که به آن علاقه دارید آن را تزئین کنید. قرار دادن وسایلی متناسب با زمستان نیز می‌تواند حال و هوائی گرم و دلپذیر در خانه شما ایجاد کند. شمعدان، گلدان ، تابلو های هنری و قاب عکس، مجسمه، آینه و غیره می ‌توانند انتخاب های جذابی برای تزئین بالای شومینه باشند. تزئین شومینه با شمع نیز یکی از ایده های جذاب است که طرفداران زیادی دارد.

تزئین شومینه با شمع

اگر شومینه ساده باشد، می توان با قرار دادن یک فرفورژه هماهنگ با فضای خانه، شومینه را تزئین کرد. برخی ازشومینه ها فاقد طاقچه هستند که می توانید با استفاده از انواع قفسه های موجود برای شومینه خود یک طاقچه ایجاد کنید.

تزئین بالای شومینه

حتی می توانید با استفاده از کاشی های تزئینی، تغییراتی در ظاهر شومینه ایجاد کنید.

یکی از محبوب ترین انواع شومینه، شومینه آجری است. به راحتی می توانید از شلف و یا طبقات چوبی در کنار شومینه آجری خود استفاده کنید.

برای مشاهده ایده های طبقه بندی و ایجاد شلف، می توانید به این لینک مراجعه کنید.

تزئین بالای شومینه

گزینه دیگر نقاشی است. یکی از آسان ترین روش ها برای ایجاد تغییر در ظاهر و دکوراسیون شومینه، نقاشی است. البته برای این کار حتما باید از رنگ مخصوص استفاده کنید که در برابر گرما مقاوم بوده و دچار ترک نشود.




:: برچسب‌ها: طراحی دکوراسیون داخلی , شومینه مدرن , تزئین بالای شومینه , تزئین شومینه , تزئین شومینه با شمع ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: